Ut på tur - aldri sur !

I kveld var det styremøte i Botne Skiklubbs orienteringsgruppe, og da måtte jeg jo stille. Heldigvis fikk jeg slått sammen to fluer i en smekk, både møte og trening !
Jeg tok på meg treningstøy og gode sko med pigger:
Godt å kunne forsvare impulskjøpet av orienteringssko 10 minutter før start på årets Blodslitet !
Til møtet gikk jeg i rask gange, og på returen jogget jeg. Tilsammen ca 45 minutter aktivitet idag.Planen fra Flytsonen var 30 minutter løping.
I går gjennomførte jeg årets første intervall på ski, det gikk så som så, men gjennomført er gjennomført !
Ukens siste økt er en fryktet 4 * 4 intervall... det får vente til søndag !

Vel hjemme igjen var det bare å pakke baggen, for i morgen er det Dansbænd-aften med gode IKT-kollegaer på Laholmen i Strømstad :) Litt endringer i planen ble det da det brøt ut brann i maskinrommet på MS Viking idag, men til Sverige skal vi uansett - bil og Bastøferja blir løsningen. Godt vi er løsningsorienterte !
Jeg øyner muligheter for harryshopping ....... God helg !

Kommentarer

Populære innlegg