Trening - tålmodighet er en dyd, men faktisk så hjelper det !


For en drøy måned siden var jeg litt på tviler'n om treningen var gøy eller ikke gøy, og om det i det hele tatt hjelper.
Vel nå er vinterens to store mål vel gjennomført, og treningen ga resultater. Jeg gjennomførte Vindfjellløpet ! Tiden var dårligere enn i fjor, men værforholdene gjorde det tyngre i år enn i fjor. -18 kuldegrader på start, og da må jeg bare holde igjen litt, jeg fikk fint driv og gikk jevnt hele veien. 4 mil på 3.46 - til neste år skal det gå hakket fortere !
Helgen etter var det NM i skiorientering i Stokke. Etter en elendig "generalprøve" onsdagen før var forventningene til meg selv heller lave. Men det gikk over all forventning, det er to år siden jeg sist så på et skiorienteringskart. Jeg kom ikke sist, og ikke syns jeg at jeg var så altfor langt etter verdenseliten heller. En utrolig artig helg, til neste år blir det mer ski-o !
Andrine debuterte i D10-12. Det var MORRO ! 

Klar, ferdig......

GÅ !

 Og sist, men ikke minst en ny 3 kilometer test er gjennomført. 2 minutter og 36 sekunder fortere enn det første mislykkede forsøket ! Jeg er sakte, men sikkert på vei til en litt bedre kondis. Og da blir det faktisk artig med trening !

Jeg må ha flere mål for å holde treningen ved like, neste greie ut er klubbmesterskapet i langrenn om 1,5 uke :) 

Kommentarer

Populære innlegg