SharePoint Saturday Oslo 2019 - #SPSOslo (innlegget oppdateres)

Endelig fikk jeg det til å klaffe - jeg deltok i desember 2019 på min aller første SharePoint saturday i Oslo.
Selve arrangementet kom rett i etterkant av ESPC2019 - så det ble virkelig SharePoint-kunnskap-overload denne uken.

Det var et veldig bra arrangement og jeg lærte en del også denne dagen. Link kommer når jeg har opprettet et innlegg:


  1. Keynote - Jeff Terper + Omar Shahine
  2. Cook you own business meal in Teams
  3. 10 things you should do with your Office365 demo or dev tenant
  4. Where's the ROI in user adoption?
  5. Flow
  6. How to set up hybrid and migrate everything to O365
  7. SharePoint site designs and site scripts - from practical experience for practical application

Kommentarer

Populære innlegg